Support & Teknisk hjälp vid sändningar
Format
Supportpaket (förinspelat material + livesändning)
Jourpass under egna sändningar
Helhetsansvar för teknik och produktion
Checklista och genomgång för er interna personal
Vad vi erbjuder:
Teknisk förberedelse och testkörning innan sändning
Onsite-support med tekniker, kamera och ljud
Distanssupport via länk med övervakning av ljud/bild/flöde
Backup-lösningar och redundans vid viktiga event
Hjälp med streamingplattformar, inbäddningar och rättigheter
Exempel på situationer:
Ni har ett internt event med livestream – vi riggar allt och är med hela vägen
Ni spelar in själva, men behöver hjälp med efterbearbetning + sändning
Ni har eget teknikteam men vill ha backup/second opinion
Ni sänder ofta – och vill ha en fast kontaktperson
När det väl är dags att sända, vill man inte tänka på tekniken.
Vi erbjuder teknisk support före, under och efter livesändningar – på plats hos er, i vår studio, eller på distans. Vårt mål: att ni kan fokusera på innehållet, medan vi säkrar allt runtomkring.